Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Now it's Friday Debz! Page Title Module
Move Remove Collapse
Search Search Module
Collapse

Advertisement Advertisement Module
Collapse

Featured Images Featured Images Module
Collapse

Mediabistro Creative Sites Mediabistro Creative Sites Module
Collapse
Latest Topics Latest Topics Module
Collapse

Advertisement Advertisement Module
Collapse

Sponsors Sponsors Module
Collapse

X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Now it's Friday Debz!

    All you, Returning to ask about vibrators, Motorhome buying, Exploring the wonders of registration, The secret to graphic design sharing, Belief stating, Dumped on by hurricanes, Thinking about quitting, Comic books & boobie posting, Dilbert reading, Lost in time, Art whores, Losing it early, Graphic Designers!!

    Have a helluva Weekend!!! [img]/emoticons/cheers.gif[/img] [img]/emoticons/cheers.gif[/img]

    Last week I mentioned that I was re-doing my office here at home. I believe my exact words were 'Everything should be back to normal next week.' What a dumb ass I am. Here's the story (before and after pics will be posted when I'm done) Over the last two weeks I got the walls paneled, I like a nice 'Woody' look, and the trim and the ceiling painted. I discovered that under my nasty, worn out, old carpet there are nasty, worn out, old hardwood floors. Unlike the carpet though they can be restored, rejuvinated and refinished! So tomorrow I'm going to rent a big ass sander and go to work on it. After I get it sanded I have to clean the crap out of it and then apply stain & finish. It has to dry for a week according to the little video I watched at HGTV.com. Then comes the fun part; furnishing and decorating. [img]/emoticons/cool.gif[/img]



    Only one quote this week because I am so far behind on my reading. It's DY's haiku and it pretty much says it all:

    DeleteYourself said...


    Another haiku:

    Ode to GDF,
    You make the work week fly by.
    Let's see some tah tah's!

    Thanks again guys!!!


    'You don't like your job, you don't strike. You go in every day and do it really half-assed. That's the American way.' H. J. Simpson

  • #2
    did I miss tah tah's???

    its friday already??? I have 45 hours as of right now - HELLO OVERTIME!!!!!!


    slap me when it hits 5 pm

    [img]/emoticons/cheers.gif[/img] [img]/emoticons/cheers.gif[/img] [img]/emoticons/cheers.gif[/img] [img]/emoticons/cheers.gif[/img] [img]/emoticons/thumbsup.gif[/img] [img]/emoticons/thumbsup.gif[/img] [img]/emoticons/specool.gif[/img]

    ---- Sheriff of Boobie Island --------

    GOD I LOVE OVERTIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.conceptprint.com - my company's new site

    Comment


    • #3
      heyyyyyyy i made it in the SUBJ LINE!! WOOHOO! lol Happy Friday guys!!!!!! Im so happy today is here!!!

      New additions to my family this week r the: orange groovy microsoft wireless optical mouse.. (ITS SO SEXY!) and a headset with microphone so i can talk dirty to the old guys who play CoH. lol. jp... well not really lol.

      this week suckkeeddddddddd..

      this weekend ima nerd it out tonite and play my game woohoo! and sat ima go to campgrounds in NJ and get my drink on!!!!

      HAPPY FRIDAY YALL!!!

      OH yeaaaaaaaaa my summer course I finished with a B. Not the A i was lookin for .. but i cant really complain!

      School starts back up in 2 weeks!

      y can i make stuff for other ppl but when it comez to a sig my mind drawz a blank..

      Comment


      • #4
        This was the longest week ever in the history of mankind and so far this weekend doesn't look any better. WHEN AM I GOING TO GET POWER BACK?

        'I will become the most powerful Jedi ever!'
        "Even when I'm not at 100%, I'm still 110% better then anyone else!"

        Check out my indie comic books at http://www.crycomic.com and http://www.assassinsguild.net/

        Comment


        • #5
          WOO HOOO Happy Friday everyone! Great post Kool - as usual! )

          I am really excited about this weekend! My dad is coming to stay at my new house for the first time since I bought it. Yes MY HOUSE..NOT...my apartment! YAY! My aunt from New Hampshire is also coming down with my dad and his wife. So far I have learned they are bringing the wine, the rum and the tequila - I guess when they get here we will have to go and buy the beer bc THAT is what I drink..LOL!!! We have a secret familt recipe for BBQ chicken so a cookout is on the list of things to do Saturyda! YAY! Sunday I will be driving my aunt to Jacksonville so she can catch her flight back to New Hampshire )

          I hope everyone has a great weekend!!

          [img]/emoticons/cheers.gif[/img]

          Boobie Island or Bust!
          I blog, you blog, we all blog!

          Comment


          • #6
            wake up! the week is almost over. drink some coffee.
            have a great weekend everyone!!!

            Well, it's one louder, isn't it? It's not ten. You see, most blokes, you know, will be playing at ten. You're on ten here, all the way up, all the way up, all the way up, you're on ten on your guitar. Where can you go from there? Where?

            Comment


            • #7
              Have a great weekend everyone. Me I'm sore I just started working out again cause I though I was getting flaby but I'm at 9% body fat. Anyway I need to build my body so I'll be in a tub of ice till this wears off.

              Comment


              • #8
                Glad Fredag, alle!</font>

                For my non-Norwegian-speaking friends, that's Happy Friday, everyone! Here's to the end of a slooooooow week. Allen, when do we get GDF voice chat so that Debz can speak dirty to us?

                Thanks for the props on QOTW, Kool! I think I'm going to quit GD and become a professional haiku writer. I hear there's big money in the ancient, sacred art. I might as well exploit the pancakes of it. Here's another one to get your Friday going:

                Yay for the weekend!
                Time to guzzle beer and sleep,
                Working sucks my ass.

                [img]/emoticons/cheers.gif[/img]


                Support Music and Arts Education | www.dafenix.org | 'You have no chance to win.' | GDF Mac Death Squad, Son

                Comment


                • #9
                  DeleteYourself said...
                  Allen, when do we get GDF voice chat so that Debz can speak dirty to us?
                  lololol [img]/emoticons/thumbsup.gif[/img]

                  y can i make stuff for other ppl but when it comez to a sig my mind drawz a blank..

                  Comment


                  • #10
                    Talk dirty to me baby, oh yea!

                    Comment


                    • #11
                      oh yeah...friday....gonna be a busy weekend, company golf tourny, league hockey sunday, completion of a product catalogue for monday.....oh well.....who needs sleep! HAPPY FRIDAY EVERYONE!

                      The Tyger is &#111;n the prowl...

                      <img border="0" src= "http://www3.sympatico.ca/ermin.m&#111;nz&#111;n/Tyger_signature.jpg">

                      Comment


                      • #12
                        fo shizzle.

                        Hey bob, we want pics of you bent over sanding your hard wood floors, with some plumber's crack happening.

                        "It's not cheating if you win."

                        - A VERY wise person.

                        Comment


                        • #13
                          ROFLMFAO @ Mag!!!

                          Boobie Island or Bust!
                          I blog, you blog, we all blog!

                          Comment


                          • #14
                            Friday and no power Joe - Use the Force Joe... That's one thing that really sux in the third world bush - no electricity and no hot water! Really gets dark and really makes one appreciate coming back to the 1st and 2nd world. How can we help those folks have a happy electrified Friday?

                            Sending Power your way DefJoe - ZZZZZZZZZZZZZZZZZtttt - hope that helps. Thinking about you and others buddy. Glad you had a Good at the con - great pics. Hang onto that 'til the lights come back on at home - Hey, move in with a hot plate at the office - bet you already have!

                            Kool - you are gonna be one dusty dude - wear your respirator and your rubbers - you will soon come to hate refinishing floors, but then you'll be glad you don't do it for a living. BTW, if you want to know how to get the ripples out from the drum sander, let me know...

                            There's nothing like working Indoors!!! A/C and Dry Feet cannot be beat!

                            Happy Friday and good Weekend Everyone

                            BB~:0)

                            Comment


                            • #15


                              Happy friday all! I'll be leaving tonight to spend a luxurious weekend camping in the rain.


                              We have tarps and duct tape to keep us warm. And beer.


                              Don'tcha just love beer?
                              "It's never too late to be who you might have been." - George Eliot

                              Comment

                              Mediabistro A division of Prometheus Global Media home | site map | advertising/sponsorships | careers | contact us | help courses | browse jobs | freelancers | content | member benefits | reprints & permissions terms of use | privacy policy Copyright © 2014 Mediabistro Inc.
                              Working...
                              X